مصاحبه آرشیو خبر ها
مواجهه با یووه کابوس بود

مواجهه با یووه کابوس بود

میرالم پیانیچ به تازگی قراردادی 5 ساله با یوونتوس امضا کرده است و این کار او آتش خشم هواداران رم را برانگیخته، او در گفت و گویی مفصل با نشریه ی soFoot ابتدا توتی را ستود و سپس در مورد انتقالش به یوونتوس این چنین گفت:

 

من بهترین سالهای زندگی ام را در آن جا گذرانده ام، حالا با باشگاهی بسیار بزرگ قرارداد بسته ام، اگرچه رم تیم فوق العاده ای است که همواره در قلب من است. تصمیم گرفتم که بعد از 5 سال که آنجا بودم. من 26 ساله هستم و سال بعد زیبا خواهد بود. واقعا امیدوارم برنده شوم، می خواهم برنده شوم.

 

این بازیکن بوسنیایی 5 سال در ایتالیا بوده است، از او در مورد شانس آتزوری در یورو 2016 پرسیدند:

 

تیم ایتالیا تیم خوبی است یک تیم مستحکم. اگر تیمی مثل بلژیک که آنها بازیکن مستعد در ترکیبش دارد، نمی تواند بهشان گل بزند، به این معنی است که آنها می توانند تا اخر تورنومنت پیش بروند. در این رقابت ها اینچنین پیروز می شوید، بازی کردن مقابل آنها بسیار سخت است و کونته تیمش را می شناسد. می داند می خواهد چکار کند و تیمش فضای بسیار کمی به تیم حریف می دهد. وقتی در رم برابر یوونتوس کونته بازی می کردیم کارمان بسیار سخت بود، او مربی فوق العاده ای است.

 

چرا مواجهه با ایتالیا اینقدر سخت است؟

 

بازی کردن برابرشان دشوار است چون در میانه ی میدان فضای کمی وجود دارد، نمی توانید از آنها نقطه ی ضعف پیدا کنید. برای یک هافبک، مقابله با یوونتوس و ایتالیا مانند یک کابوس است. سخت تر از آن این است که اگر یک و یا دو فرصت گلزنی پیدا کنند، اصلا برای گل کردنش معطل نمی کنند، این موضوع ذهنیت شما را می شکند. به نظر احمقانه می آید، اما در چنین بازیهای بزرگی مهم این است که است که قبل از آنها گل بزنید. اگر بتوانید این کار را بکنید، کارتان آسان تر می شود چرا که از لاکشان بیرون می ایند و بازی می کنند. صبر مهم ترین کیفیتی است که برای مقابله با چنین تیم هایی لازم دارید، باید برای ارسال پاس به موقع وقت شناس باشید.

 

آیا بازی کردن در ایتالیا تاکتیکی تر است؟

 

بله، با اینکه گفتنش کلیشه ای شده است اما این یک حقیقت است. ما ساعت های زیادی را برابر تخته سیاه می گذرانیم. البته این مورد به وضوح به مربیتان بستگی دارد. اما با این وجود ضعیف ترین تیم های سری آ هم دانش خوبی از سازماندهی و جاگیری دارند. می دانند چطور برایتان مشکل ایجاد کنند، حتی اگر در موقع تصاحب توپ خوب نباشند. انها هرگز به شما فضا نمی دهند، عقب می نشینند و در ضدحمله خوب هستند. این فصل در رم تقریبا همیشه توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما اگر نتوانید شکاف لازم را پیدا کنید، برابر چنین تیم هایی امتیاز از دست می دهید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: